Jan 20, 2009

123456 pokemon

Jaha då har vi en svart barack vid det vita huset då!

Började skolan 12.45 idag, kom lite sent, men det gjorde inte så mycket. Bosse var inte där så Daniel tog närvaro, sen hjälpte han mig med en liten sak i vårat (mitt och Johans) program sen försvann han. Efter det hade vi Historia där vi fick tillbaka våra prov, jag fick ett G! Hurra! Överskattat att plugga :)

Efter skolan blev det ut i slasket och mot tågstationen, tog tåget till Södertälje C och gick förbi jobbet, hoppade in och pratade lite med Katta, om arbete, skidor och musik å så. Trevligt trevligt. Köpte lite godis, vinkade till Malin, mobbade Bea och så. The usual.

Sen var det bara att bege sig hem. Och nu har jag kollat på installationen av herr Obama sen dess. Lite småintressant. Hoppas det blir bra.. :)

Nu har jag inte så mycket mer att säga, jag tipsar åter igen om musiken som finns på länken i mitt förra inlägg..

Öhm.. Ja! Hej hopp, snart är det fredag :)

-S

2 comments:

  1. Men inte mobba folk Simon! HAVE I TOUGHT U NOTHING!? ;O

    Och wiie ge mig Fredag nu! :D

    ReplyDelete
  2. Arbetskamrater är inte folk! (A)

    ReplyDelete