Jan 7, 2009

The dead, the drunk and the dreadful

Tjohejsan!

Nu är det såhär att lilla lilla lilla jag har bestämt mig för att börja blogga en aning. Alla andra gör ju det och det är ju orättvist om de får vara coola och inte jag.

Som vanligt med alla mina idéer så kanske det börjar bra men sen går det käpprätt åt helvette! Det märker vi! Jag kommer förmodligen inte vara någon speciellt bra bloggare, kommer säkert likna alla andra mediokra bloggar.. Men det skiter jag i! Då har jag något att göra iaf.

Kommer väl försöka klämma in lite fakta om vad som händer i mitt liv, lite musik och filmrecensioner är ju kul så lite sånt blir det nog också. Sen är jag ganska säker på att det kommer bli en jävla massa skitsnack. Det blir nog fint.

Men ja. Tack för att du hittat hit, glöm inte RSS å så om ni kan sånt (hihi Jenny kan inte) men ja.

Hej för nu

-S

2 comments:

  1. FFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

    hf : D

    ReplyDelete