Jan 9, 2009

The frown, the fried and the french maid

Freeedaaaaag wooooeeeeeeeee...

Gud va kul. Skola 8.30-11.30 ungefär. Gud så kul. JA GUD! Det var så roligt, jag måste skratta, det kom en nerknarkad gubbe in.

Hände inte så mycket i plugget. Inte mycket alls. Började dagen med engelska (c) och hade ett litet prov.. sen gjorde jag inte mycket mer där.. Sen var det musik men lärarN^ var sjuk så det sket sig. Så jag gick hem.

Väl hemma har jag:
  • Lyssnat på musik
  • Spelat bas
  • Spelat Harpan
  • Pratat på MSN
  • Lyssnat på Musik
  • Ätit
Och nu sitter jag här och skriver. Det skulle ha varit oerhört mysigt att gå ut och kröka lite, men eftersom Simon är en duktig pojke och Simon måste jobba imorgon så skiter Simon i det.

Så jag ska fördriva kvällen med ännu mer musik, lite fickpingis och massvis med cola.

Avslutar med ett stycke ur låten jag för nuvarande hör;

Some live repressing their instinctive feelings
Protest the way we're built don't point the blame on me
Scream, scream, scream the way you would
if I raveged your body
Scream, scream, scream the way you would
if I raveged your mind


Vackert. O så vackert.

Vi hörs när vi hörs.

-S

No comments:

Post a Comment