Jan 29, 2009

The new XPERIAnce

Så... *ehem*..

I måndags fick jag lite ryck, har länge varit trött på min mobil och har kollat runt efter en ny ett tag. Men då i måndags så kom Phippe till skolan med en ny telefon, och jag tänkte jag kan väl lika gärna köpa en. Det var en av de jag kollat på så slumpade inte helt, men köpte iaf en Sony Ericsson Xperia X1
Fick hem den igår (onsdag) och är i stort sett nöjd med den :) Kostade en del men eh.. sån är jag.

Idag har skolan varit slapp, som vanligt, började 10.20 men religionsläraren var sjuk så hade håltimme tills 13.00.. Satt i kafeterian och svullade lite å så.. Borde ha arbetat på något av de 15 arbetena jag behöver göra.. men icke.. Ingen motivation alls... Får se hur det går.. ska nog börja jobba.. snart...

Imorn är det fredag.. Då blir det möjligtvis att åka upp till stockholm för att fira Jimmie.. men får se om jag orkar :D är inte så sugen. På lördag ska jag vara med på skolans öppet hus, så lite engagerad i skolan är jag faktist! Blir väl som sist, åka dit, spela lite bas, äta pizza, åka hem. Sen efter det, framåt kvällen så är det konsertdags! All That Remains på södra teatern. Mycket trevligt.

Jag, Max, David och ? som åker. Johan skulle med men han tiltar lite (har inga vänner) så vi ska försöka hitta en ersättare istället.

Annars har jag inte så mycket att säga, börjar bli lite hungrig nu så ska peta lite på mor :)


Krakachov,
-S

No comments:

Post a Comment