Jan 8, 2009

The shed, the bed and the misled

Jahaja. Nu sitter man här igen efter ännu en oerhört utmattande skoldag. Började 10.20 med Religion och vi jobbade stenhårt med absolut ingenting. Och sen hade vi håltimme så vi satt och degade i kafeterian ett tag till det var dags för Projekt. Och på projektet så gjorde vi inte heller någonting. Mycket intressant.

Sen efter det så tog jag mig hem och nu sitter jag här. Mätt och belåten, far min tillagade lite utsökt spaggetti med köttfärssås som jag nöjt slaffsade i mig. Tråkiga är ju att man inte gör nånting nu för tiden. Kommer hem, äter och sen sitter man här. Antingen lyssnar man på musik eller så kollar man på tv. Fint att man ofta har lite roligt folk att prata med iaf. Sen har jag bokat biljetter till Täybrow igen, wiie :) Ska bli mysigt att få träffa den där lilla sötsaken igen c(=

Men nej.. Nu ska jag fortsätta kolla på Ed och äta lite kex med ost tror jag.

Wish me luck and watch out for the watchout watch.

-S

No comments:

Post a Comment