Jan 10, 2009

They said it was rare. They said I had to put something in my rear, that I had nothing to fear. But I think I just have water in my ear.


Löööördag dårå. Lörigt. Öhm vaknade runt 10 idag. Hoppade ur sängen som en liten ekorre på crack, flög in i köket och brassa på några mackor och tröck i mig dom. Sen begav jag mig till jobbet, och där har jag spenderat hela dagen.

En dag fylld av absolut ingenting. Oerhört ointressant.

Sen kom jag hem och tröck i mig en pizza (omnomnom). Sen har jag även tagit en dusch, för strax ska jag och Herr Johan åka och våldgästa Sanna. För så roliga är vi. Sen får vi se vad som händer!

Nej nu orkar jag inte skriva mer, man får ju så ont i fötterna.

Här har vi ett traditionellt låtutdrag:

And then we found it all caged inside a dream
All-seing eye sees afloat
Soon it will see no more

For we will not conform
We're ghosts in the machine


Hej hå.

No comments:

Post a Comment