Jan 18, 2009

Vodka, barbaras och en vilsen rödtott.

Jaaaaaa. Igår var det fest dårå. Lille herr Johan blev en riktig pojke, hela 19 bast.. Fast i torsdags dårå. Så ja, efter att ha varit ute och viftat lite med mor å co. så kom Johan hem till mig och vi begav oss till affären för att inhandla diverse plastmuggar samt tilltugg. Sen gick vi till Johan, dumpade allting och mötte upp resten av griskultingarna (Jimmie, Phippe, Max och Jamal) och gick till Brunnsängs centrum för att förtära varsin Pizza (btw glömde nog tacka för pizzan Johan, så tack ^_^) och så köpte Jamal och Max deras groggvirke på Ellbe.. Lite glass. Ja fråga mig inte.

Sen var det bara att dra hem till Johan och invänta resten av gästerna .. Och sen var det bara att ha kul helt enkelt. Alkoholhaltig dryck och singstar är en av de bästa kombinationerna som finns :) Sen var det så att min arbetskamrat Malin skulle komma och hälsa på med sina väninnor, men det gick lite fel när hon skulle hitta dit. Men jag lovade att inte mobba henne för det så vi säger bara att hon åkte fel helt enkelt :) (2 gånger).

Sen var resten av kvällen berikad med mer alkhol, mer singstar, lite tyska hobbits och Johans nya flickvän, Pamela.

Sen körde vi även nån failversion av klädpoker... Jag och Malin som var i samma "lag" fuskade järnet :D satt med kortleken och letade fram bra kort medans resten diskuterade något helt slumpmässigt. Men det gick inte så långt, när jag skulle få ta av mig byxorna så slutade vi spela (som tur var).. Men ja det var kul ändå..

Sen vet jag inte vad mer som finns att säga.. Det var en lyckad kväll enligt mig :) Synd bara att en viss person inte var där..

Men men.. 'til next time.

Toodles,
-S

EDIT: Kom på att anledningen till att jag gjorde blogginlägget in the first place var för att jag ville tipsa om lite musik jag hittade:
http://www.myspace.com/solitudeswe

check 'em out.

Also, I chose not to write in English. So go learn Swedish or burn in THE FIRES OF HADES!

No comments:

Post a Comment