Feb 25, 2009

IKEA – KONSUM – TÄYBROW

Hej alla glada läsare. Alla 2! Eller hur många ni nu är. Bryr mig inte så mycket.. bara lite…

Kom hem från IKEA för en stund sen, var där med far och köpte en ny fin kontorsstol till mitt rum + en osthyvel och lite annat krimskrams. Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen och sen bege mig ner till COOP Konsum Södertälje Centrum. Där jobbar jag. Blir väl att sitta i kassan hela kvällen. Eller stå i snabben.. eller något sådant mysigt.. Förmodligen med Ingrid också :) Jolly good.

Sen blir det hem och packa! Imorn beger jag mig ut på landsbygden igen för att hälsa på Jenny :D Wieieiiei. typ. ɹɐı1ʞ ʇǝp ɐʌ uɐɟ. Men ja, det blir kul :) hihi ^_^

Kommer hem igen på Söndag kväll, men om ni saknar mig så finns jag ju alltid på mobilen :) Men nu har jagi nte så mycket mer att skriva! Vi får ta det en annan gång :)

Krya på er sjuklingar, och ni andra håll er borta från sjuklingarna så att inte ni också blir sjuklingar för då blir världen lite sjukare.

-S

No comments:

Post a Comment