Mar 7, 2009

wtb new friends, preferably with manners

Sååå.. Har inte bloggat på ett tag nu. Det skiter jag i.

Idag har jag jobbat från 11-18.15, inget direkt intressant hände förutom när nån kille råkade backa in i en gammal tant som välte. hihi.

Sen efter jobbet så var planen att dra till stockholm med "kompisarna". Johan skulle vara i stockholm innan och jag skulle vara klar till ca 19.00 var det sagt. ~19.30 ringer Johan mig och säger att dom andra redan har börjat åka och är nästan framme.

Heh. Där rök dom planerna. Orkar inte med deras egoistiska attityd längre. Ännu en anledning att längta till studenten..

Men jag pallar inte gnälla mer.. fuck sake.. Ska sitta här och knarka fishermans friend hela kvällen nu, får se om jag orkar gå ner på stan kanske.. förmodligen inte.

Hejdå och FUCK YOU.

:)

-S


No comments:

Post a Comment